piątek, 17 kwietnia 2009

GAZETKA KLUBOWA NR.5

07.04.09R.

GAZETKA KLUBOWA NR. 5

SPIS TRESCI
1. NASZ KLUB
2. OSIAGNIECIA KLUBOWICZEK- WYNIKI KONKURS OSCARY MARZEC
3. KAWALY
4. ANKIETY
5. KLUBY NA STARDOLL

1.NASZ KLUB
Witam to już piata klubowa gazetka. W tym miesiącu było za mało czasu i musiałam o pomoc w pisaniu artykułów prosić menagerów, ponieważ nie zdążyłam stworzyć tematu w poszukiwaniu redaktorów. W następnym miesiącu do naszej gazetki znajdę stałych redaktorów, modelki i osoby udzielające wywiadów. Menagerowie nie spisali się w pisaniu artykułów, gdyż Marisadi – napisała mi prośbę o nie wywalaniu jej ze stanowiska, bo ma mało czasu aby siedzieć na stardoll, JESSIKASTAR. – napisała artykuł KLUBY NA STRADOLL , za co bardzo dziękuję , Xalt i domi003 nie napisały artykułu i nie napisały mi wytłumaczenia czemu tego nie zrobiły. Zagrożone sa na razie domi003 i xalt. Przypominam menagerom o udzielaniu się

Dzisiaj zmieniłam ankietę. Bardzo prosiłabym aby zagłosowano. Proszę tez o wpisy do księgi gości, pierwszym 10 osobom w zamian wpisze do ich księgi gości.
Ogólnie klub dobrze się rozwija, lecz w tym miesiącu mniej się udzielacie… mam wielka prośbę do menagerów

Kochani Menagerowie!
Bardzo Was proszę abyście pomogli mi prowadzić ten klub. Wystarcz 1 temat tygodniowo. …i tak będę wdzięczną…

2. OSIAGNIECIA KLUBOWICZEK
07.03.09R.- 07.04.09R.

Konkurs Zagadka 2:

1. justaashley

2. asienievzka

3. aniamalawska

MISS KOBIET:

1.Xalt

2. Asienievzka

3.Domi003

UWAGA! UWAGA! ROYDAJE OSCARY KLUBOWE MARCA!

W KONKURENCJI NAJBARDZIEJ UDZIELAJACY SIĘ KLUBOWICZ OSCARA OTRZMUJE Asienievzka.
SERDECZNIE GRATULUJE…

W KONKURSENCJI KLUBOWICZKA Z NAJLADNIEJSZYM APARTAMENTEM OSCARA OTRZYMUJE Kitti_001
SERDECZNIE GRATULUJE…

W KONKURSENCJI KLUBOWICZKA TWARZ Z OKLADKI OSCARA OTRZYMUJE JESSIKASTAR.
SERDECYNIE GRATULUJE…

3. KAWALY

Wchodzi krowa na drzewo. Przechodzi zajączek i pyta:
- Krowo, co ty robisz?!
- Wchodzę na drzewo, żeby pojeść śliwek.
- Ale krowo, to sosna!!!
- Śliwki mam w torbie.

Niedźwiedź spotyka zająca i pyta się go:
-Dlaczego masz takie male uszy?
-Bo jestem romantyczny.
-Nie rozumiem.
-Wczoraj wieczorem siedziałem na łące i słuchałem śpiewu słowika. Tak się zasłuchałem, że nie usłyszałem kosiarki

Idzie zajaczek przez las i spotyka niedzwiedzia:
-czesc niedzwiedz
- no czesc
-pozdrawia cie Michal
-jaki Michal????
-ten co ci palce do dupy wtykal
i zajac ucieka przez las i tak pzrez kilka dni historia sie powtarza....
Wkurwiony niedzwiedz idzie do sowy po rade sowa radzi mu aby jak nastepnym razem spotka zajaczka powiedzial mu pierwszy;
-czesc zajaczek
- no czesc
-pozrawia cie Bronek
-jaki Bronek
- ten co ci wsadza pod ogonek
idzie niedzwiedz przez las powtarza Bronek wsadza pod ogonek ... spotyka Zajaca
-czesc zajac
-no czesc
-pozdrawia cie Bronek
-wiem wiem byl u mnie Michal
-jaki Michal..........?

Przychodzi zajączek do leśnej stołówki i zamawia kanapkę. Gdy siada przy stole przypomniało mu się, że nie ma nic do picia, więc idzie zamówić herbatę. Jak wraca do swojego stolika, kanapka znikła, więc wstaje i wrzeszczy: Kto zjadł moją kanapkę?!
Zza stołu wstaje niedźwiedź i mówi: Ja a bo co ?
Zajączek: Nic, nic może chcesz jeszcze herbatki ? :)

4. ANKIETY

WZNIKI ANKIETY Z TAMTEGO MIESIACA

Dzień kobiet :
1.Czy lubisz obchodzić to święto ? 100 % tak
2.Czy coś otrzymujesz? Jeśli tak to od kogo? Od taty, chłopców i braci
3.Czy dajesz komuś prezenty w tym dniu ? rzadko, czasem mamie
4.Jak uczcisz w to święto ? ide do carrefoura po darmowe róże..., .hm... na gokardach albo z dziewczynami, zazwyczaj idziemy z mamą na różne kiermasze konkursy różnie
5. Z kim będziesz w tym dniu? z rodzicami , dziadkami , wujkami i ciociami, .nie mam pojęcia xD, z rodziną
Ferie :
Czy co roku wyjeżdżasz gdzieś na ferie ? nie, tak, w tym roku byłam pierwszy raz
Gdzie byłaś/będziesz w czasie ferii ? w Murzasichlu, byłam w domku ^^ a normalnie jestem na Słowacji, na nartach, łyżwach, u babci
Czy lubisz ferie ? TAK 100%
Z kim spędziłaś/spędzasz ferie ? z rodziną i koleżankami, z przyjaciółkami, z rodzicami i z przyjaciółką.
Masz swoje ublione miesjce na wyjazd w ferie ? górka naq którą jeżdzimy na sanki, Słowacje ;P, -tok narciarski
Walentynki :
1.Czy lubisz to święto ? 50% TAK 50% NIE
2.Czy dostałaś prezenty co roku ? Ile? nie dam rady zliczyć, Co roku.....? chyba nie...ale w tym roku na pewno ;P, co roku to nie
3.Masz swoją miłość ? NIE 100%
4.Co dostałaś/chciałabyś dostać na walentynki ? Ha, Rolls-Royce'a, nie wiem, miśka
5.Co robisz w tym dniu? traktuje go jak normalny dzień, no... nic innego niż codziennie ;p, obimy z koleżankami takie imprezy tematyczne...

NOWA ANKIETA

Prima Aprilis
1. Czy obchodzisz to święto?
2. Ile osób udało Ci się oszukać?
3. Jakie żarty najczęściej stosujesz?
4. Co sadzisz o tym dniu?
5. Gdzie spędzasz ten dzień?
Wielkanoc
1. Jakie znasz tradycje związane z Wielkanocą?
2. Co w czasie świąt lubisz najbardziej?
3. Z kim spędzasz święta?
4. Czy lubisz święta?
5. Gdzie spędzasz ten dzień?
Lany poniedziałek
1. Czy lubisz ten dzień?

2. Co o nim sadzisz?
3. Kogo oblewasz woda?
4. Z kim spędzasz en dzień?
5. Gdzie spędzasz ten dzień?

Głosujcie w temacie Anieta

5.KLUBY NA STARDOLL

Tak nie moze być !!!
Dostyć z podawaniem hasla wtedy konta zostają kradzione jest wieele takich wypadków w clubach i nie tylko .
Mi dlatego tez konto zostalo zkradzione !!
NIE UFAJCIE HAKEROM - Czasem się podlizują !!


Udzielajcie się w clubach , w tematach , ale nie tylko zapisuj się ale bierzcie udial w konkursach , annkietach itp..

Bądzcie mili dla innych clubowiczów i wspierajcie się nawzajem

JESSIKASTAR.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz