piątek, 17 kwietnia 2009

GAZETKA KLUBOWA NR.2

Gazetka klubowa nr. 2

Spis treści:

1. Nasz klub

2. Osiągnięcia klubowiczek

3. Konkursy panujące w klubie

4. O swoim członkostwie w stardoll opowie kalasia2666

5. Dowcipy Sylwestrowe

6. W następnym numerze (ważne) proszę zajrzyjcie

1. Jak zapewne zauważyliście nasz klub rozwija się dość szybko. Mam nadzieje że będzie tak dalej.... gdyż jestem z tego bardzo dumna...

z okazji że nie dawno liczba członków w naszym klubie wynowiła równo 50 członków a od wczoraj już 51 to z okazji takiej wspaniałej rocznicy pierwsze 10 osób które wpisze się

do klubowej ksęgi gości otrzyma prezent.... Dlatego szybciutko... i pragnę jeszcze podziekować za to że dyskutujecie, dodajecie nowe posty, komentarze jeszcze raz serdecznie

dziękuję

2. A oto osiągnięcia klubowiczek od 07.12.08r. do 07.01.09r.

Pomocnicy Mikołaja:

Kasiunia.012

pucia3

szymsia

Wyniki lotto:

1. piesiulek2

2.tygrysicaa

3. kasiunia-012

Miss grudnia: domi003

Odliczanie: domi003 , kasiunia_012, wladziaandtytus , .....

LOTTO 2 :

1 miejsce: domi003 (25)

2 miejsce:Xalt (24)

3 miejsce: tygrysica (24)

MISS SYLWESTRA 2008/9

1 miejsce: Xalt

2 miejsce: domi003

3 miejsce: kasiunia-012

Miss 2008: konkurs trwa ......

3. W klubie trwa konkurs na Miss 2008

08.01.09r. - wyniki Miss 2008

10 01.09r. - konkurs na Miss Stycznia =)

.......

4.Wywiad z kalasia2666

M:Od kiedy jestes na stardoll?

K: od 6 lipca\

M:Co Ci się najbardziej podoba na stardoll?

K: sklep

M:Co Ci się najmniej podoba na stardoll?

K: naciąganie

M:Co byś zmieniła?

K:album

M:Skąd dowiedziałaś się o jstnieniu tej strony?

K: od koleżanek

M:Czy miałaś kłopoty z zalogowaniem się i zarejstrowanie,?

K: tak

M:Czy pomimo uplywu lat myślisz ze nadal będziesz wchodzić na stardoll?

K: tak

M:Ile przeciętnie czasu dzienniej spędzasz na stardoll?

K:ok 1 godziny

M:Czy z chęcia tu wchodzisz?

K: oczywiście

M:Czy lubisz udzilać się w klubie?

K:tak chętnie

5. Dowcipy Sylwestrowe:

- Dzieci moje, ja umieram! Przynieście mi szklankę wody!

- Ojciec, jest pierwszy stycznia, wszyscy umierają, idź se sam przynieś!

Jedna blondynka do drugiej:

- Jak spędziłaś Sylwestra?

- Sam zszedł.

Trzech studentów opowiada sobie o wrażeniach z Sylwestra.

- Ja chłopaki byłem na Majorce - mówi pierwszy - jaki wypas! Plaża, drinki, dziewczyny w bikini...

- A ja byłem w Alpach - mówi drugi - śnieg po pas, narty, a jakie panienki...mmmm

- No stary a ty gdzie byłeś? - pytają milczącego dotąd trzeciego żaka.

- Chłopaki ja byłem w tym samym pokoju, co wy ale ja nie paliłem tego świństwa...

6. Następny numer to będzie WASZ numer dlatego też proszę abyście w komentarzach zgłaszali się

jaki chcecie prowadzić rozdział w gazetce

A są takie rozdziały:

1. Nasz klub ( który prowadze ja)

2. Osiągnięcia klubowiczek (który prowadze ja)

3. Kawały i przysłowia

4. Zabawa

5. Wywiad z ....... o tym jak spędziła ferie (prowadzi menager kasiunia.012)

6. Informacje o lutym

7. Szkoła

8. Dylematy Agaty

9. Nastolatki

Nie wolno zgłaszać sie do numeru 1, 2 i 5

Gazetka z waszymi artykułami ukaże sie 07.02.09r.

Jutro ogłosze kto zajmie sie jakim tematem razem w Wynikami konkursu na Miss 2008

Chcę jeszcze dodać że wybrany przezemnie jutro osoby przygotowane artykuły mają wysłać prywatną wiadomością do mnie

NAGRODY: Każda osoba która zajmie się jakimś artykułem otrzyma 3 pingwinki, wpisy i umieszcze te osoby w scenerii

Pozatym osoby które mogłyby udzielić wywiadu niech piszą w temacie Szukam chętnych od tego miesiąca każda osoba

która udzieli wywiadu otrzyma 2 pingwinki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz